5. maj 2024 - Hjemrejse

Jeg skulle hjem i dag. Jeg skulle fra Mainz kl. 1020 mod Hamborg,
men jeg var kommet op på et PTSD-stressniveau af forsinkelserne med DB,
så jeg ville meget tidligt afsted, - helst en time før end nødvendigt,
så der var lidt at gøre med ved forsinkelse.
Jeg havde ikke tid til morgenmaden på hotellet.
Derudover havde jeg fået Nicole til at være backup,
hvis jeg overhovedet ikke kunne tage toget til Mainz.
Det skulle så vise sig, at det gled planmæssigt
og jeg havde masser af tid til at spise morgenmad på stationen.
Toget afgik planmæssigt og jeg kunne slappe af i toget med podcast,
TV og med at skrive dagbog.
Jeg skiftede i Hamborg videre til Kolding. Vi var 15 minutter forsinket,
men det betød intet,
da jeg skulle vente en time i Kolding for at komme videre til Fredericia.
Herfra skulle jeg så køre med et “bumletog”, der stoppede i hver en flække på vej til Aarhus.
Alligevel ankom jeg til Aarhus 10. minutter tidligere end planlagt.
Det er vel lidt ironisk efter alle mine lidelser med DB.
Sonja ventede på mig, og jeg kom sikkert hjem.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

16. april 2024 - Afrejse

Indledning og planlægning

17. april 2024 - Forsinkelse